Rast potražnje za Višekanalnom Trgovinom
Tehnologija mijenja trgovinu brže nego ikad. Široka primjena online, mobilnih, I društvenih alata, kao i nadolazećih inovacija poput wearables, znači da se trgovci moraju brzo i učinkovito prilagoditi zadovoljavanju zahtjevnih kupaca. To su kupci koji već žive u svijetu koji funkcionira su smislu “bilo kad, bilo gdje” i trgovci moraju osigurati da njihovo poslovanje pruža višekanalno iskustvo.
Nove tehnologije orjentirane na potrošača i rastuća konkurencija transformiraju trgovinu već godinama. Ravnoteža moći je s dobavljača i trgovaca prešla na vrlo dobro povezane i informirane kupce koji očekuju jednako kvalitetnu interakciju s tržišnim markama kroz više kanala.
Trgovci su uglavnom te kanale vodili odvojeno, i iz tog razloga bili suočeni s problemom prezentacije kohezivne marke i pružanjem konzistentne usluge svojim kupcima kroz kanale i kontakte.
To je iz razloga što mnoge trgovinske infrastrukture nisu izvorno dizajnirane za nesmetano podržavanje višekanalne podatkovne komunikacije i sinkronizacije. Nažalost to je učinilo uvođenje novih tehnologija i pripremu za promjene u načinu na koji potrošači kupuju teškom i kompliciranom.
Trgovci moraju prije svega konsolidirati sve podatke o kupcima unutar jednog, jedinstvenog repozitorija. Također moraju sažeti podatke i poslovnu logiku s front-end sučelja koje poslužuje trgovine, online i mobilne aplikacije, koristeći zajedničku kodnu bazu radi efikasne eliminacije tradicionalnih barijera među prodajnim kanalima. To omogućuje glatku interakciju s kupcima kroz sve kontaktne opcije kreirajući kontinuirane, integrirane angažmane.
NCR Retail ONE: The NCR Difference
Kako bi osnažili trgovce da ispune zahtjeve modernog potrošača za glatkim shopping iskustvom, NCR je predstavio NCR Retail ONE, inovativno središte trgovine koje će omogućiti trgovcima da učine sve potrebno da se uključe i napreduju prema potpuno povezanom digitalnom ekosustavu.
NCR Retail ONE utjelovljuje pristup višekanalnoj trgovini kakva je prethodno preporučena.
NCR Retail ONE pokreće moderna SOA (Service Oriented Architecture) platforma koja sadrži široki set trgovinskih usluga. Omogućuje lagano povezivanje s postojećim aplikacijama trgovca poput point-of-sale (POS), self-checkout, eCommerce, i ostalima. Nadalje, podržava brzi razvoj digitalnih mogućnosti, uključujući digitalne račune, digitalne kupone, daljinske mobilne aplikacije, I mnogo više.
NCR Retail ONE sadrži moderni API poveznički sloj, koji trgovcima pomaže da:
- Povežu sve nepohodne trgovinske aplikacije kako bi kreirali unificirani sustav koristeći tehničke i trgovinske usluge, kao i centralizirano upravljanje unutar platforme.
- Dobije pristup bogatoj selekciji trgovinskih usluga, omogućujući brzo predstavljanje budućih aplikacijama potrošačima, koje se sve mogu integrirati u postojeće tehnološko okruženje.
NCR Retail ONE stvara put za trgovce da evoluiraju u višekanalnom okruženju, koristeći njihove postojeće sustave, umjesto da ulažu u težak projekt transformacije i cjelovitu promjenu sustava. Njegov fleksibilni, otvoreni povezni sloj olakšava povezivanje postojećih aplikacija s svakom postojećom i nadolazećom digitalnom aplikacijom (na taj način se ostvaruje novi ROI iz postojećih investicija), pruža trgovcima fleksibilni migracijski put vlastitim tempom, ovisno o poslovnim i proračunskim uvjetima.
Za više informacija o NCR Retail ONE i vezanim novostima posjetite http://www.ncr.com/ .
Izvor: NCR