Terensko održavanje sustava i opreme

shutterstock_5.jpg


Naš tehnički tim raspodjeljen je u 5 različitih regionalnih centara kako bi u što kraćem vremenu stigli na lokaciju gdje je nastao problem/kvar.
Terenski odziv je minimlanih 1 -2 h, što naravno ovisi i o gužvi u prometu te sličnim čimbenicima-višoj sili.

Odmah nako što tehničar dođe na mjesto gdje je problem nastao, učiniti će sve kako bi objekt (ugostiteljski, maloprodajni…) nesmetano nastavio obavljati svoju djelatnost i pri tome paziti da ne ometa kako osoblje tako ni kupce/korisnike.

Svatko od timova u svojoj bazi ima određenu količinu rezervnih dijelova no ukoliko je potreban dio koji je trenutno nedostupan, M.A.I. je dužan isti omogućiti u što kraćem vremenu i dostaviti.

Naš Help desk preusmjerit će Vas na prvog slobodnog terenskog tehničara koji će nakon konzultacije sa korisnikom dogovoriti daljnji razvoj događaja-rješavanja problema.