Helpdesk 24/7/365

shutterstock_3.jpg

 

24 sata svakoga dana u tjednu pružamo podršku i pomoć svojim korisnicima stručnim upravljanjem vašeg IT sustava, remote ili online pristupom.
Direktno iz naših ureda logiramo se na vaše računalo i u najkraćem mogućem roku riješavamo problem.

Naš Help desk organiziran je na način da uključuje OTRS ticketing sustav koji smo personalizirali/prilagodili našim potrebama kako bi u što kraćem roku zaprimili i rješili mogući upit od strane korisnika.

Postoje 4 razine ‘supporta’, od kojih prvim i drugim nastojimo riješiti eventualne probleme putem pristupa mreži. Ukoliko je potrebna daljnja intervencija preuzima ju helpdesk razine 3 i 4 koji se vrši terenski - on site.
Naš prosječni odgovor na upit je 5-7 minuta.

Podrška podrazumjeva rješavanje bilo kakvih problema vezanih za rad softvera
kao i hardverskih komponenti:
-nadzor i analiza svih procesa vašeg IT sustava, mrežnog i sustava zaštite
-nadogradnja već implementiranih hardverskih rješenja i opreme informatičkih
sustava
-nadogradnja softverskih rješenja te update softvera
-dijagnosticiranje i uklanjanje virusa te ostalih problema u vašem sustavu
-servis i nadogradnja računala i ostale opreme
-sigurnosno pohranjivanje i povrat izgubljenih podataka
-održavanje mrežnih infrastruktura i servera
-rješavanje svih mogućih nenavedenih problema vezanih za IT sustav

Naš Help desk tim konstantno prati procese vezane za Vaš sustav kako bi na vrijeme djelovali preventivno te onemogućili nastanak novih problema.

  • podrška za sve operativne sustave: Windows/Windows Server, MAC, Linux ; sve vrste računala i servera