Tropic Supermarketi Optimiziraju Poslovne Operacije, Upravljanje Zalihama, i Određivanje Cijena implementacijom cjelovitog NCR Softver rješenja.

NCR Software rješenje će uvelike pomoći unaprijediti poslovne operacije I profitabilnost jednog od najvećih maloprodajnih lanaca u regiji, Tropic Supermarketa iz Banja Luke.  

Korporacija NCR, globalni lider u tehnologijama potrošačkih transakcija, objavio je početkom studenog da su Tropic Supermarketi odabrali upravo NCR i njihove regionalne partnere M.A.I. Trade iz Rijeke kako bi kroz suradnju optimizirali zalihe i cjelokupno uporavljanje lancem opskrbe, kao i poslovne operacije duž čitave mreže svojih trgovina u BiH i Srbiji. Uvođenjem NCR-ovih platformi Power HQPower DAX, i Advanced Retail Solution (ARS), Tropic Supermarketi moći će mnogo uspješnije upravljati svojim portfeljem proizvoda i određivanjem cijena, ali također optimizirati i prognoziranja i obnavljanje zaliha, te na taj način kontinuirano poticati operativnu efikasnost i profitabilnost.

Tropic je tražio snažnu modularnu softversku platformu koja će im omogućiti kvalitetno upravljanje lancem opskrbe sa svojim lokalnim dobavljačima i poslovnim partnerima, kao i činiti podršku rastu tvrtke kroz učinkovito usmjeravanje svih poslovnih procesa, i pružati menadžmentu tvrtke cjelovitu preglednost poslovanja i donošenje maksimalno informiranih odluka. 

Kada smo započeli proces selekcije, već smo imali jasnu viziju onoga što želimo od softverske platforme. Među poslovnim partnerima koje smo razmatrali, NCR se isticao svojom ekspertizom u upravljanju kvarljivim zalihama i robom široke potrošnje. Njihovo iskustvo i široki portfelj rješenja razvijenih za maloprodaju, u kombinaciji s lokalnom prisutnošću i podrškom tvrtke M.A.I. Trade, omogućili su nam da krenemo s brzim napredovanjem u provedbi ovog projekta.

Bojan Risović, CEO i vlasnik Tropic Grupe

Inicijalno, Tropic će uvesti Advance Retail Solution kao svoj point-of-sale (POS) sustav i implementirati Power HQ i Power DAX kako bi konsolidirali poslovne informacije diljem cijelog lanca supermarketa, u jedan, centralizirani repozitorij. To će unaprijediti asortiman artikala, preciznost određivanja cijena, kontrolu marži i upravljanje zalihama. NCR Power HQ pomoći će da Tropic pojednostavi planiranje asortimana atikala na svojim lokacijama, i definirati strategije cijena u svrhu povećanja prihoda uz sprečavanje eroziju marži. Sa Power DAX, Tropic će koristiti prognoziranje i obnavljanje zaliha vođeno potražnjom radi optimizacije razina inventara koje će odgovarati potražnji kupaca. Kroz slične implementacije, Power DAX je omogućio povećanja dostupnost proizvoda između 60% i 90%, te smanjiti kvarenje prehrambenih proizvoda do 50%.

U drugoj fazi, Tropic će implementirati, Power HQ Category Analyzer, moćno analitičko rješenje koje procjenjuje financijski utjecaj svakog artikla i svake kategorije u trgovini kroz određeni period. To će omogućiti Tropicu pristup relevantnim podacima kojima će moći donositi strateške poslovne odluke o portfelju svojih proizvoda koje će poticati profit.

“Trgovci prehrambenim proizvodima diljem Europe posluju uz vrlo niske marže, stoga je važno koristiti odgovarajuće alate za povećanje profita, smanjenje troškova i usmjeravanje poslovnih procesa. Kombiniranjem NCR-ovog dubokog razumijevanja maloprodajne industrije, sa našom ekspertizom u razvoju, instalaciji i implementaciji front i back office rješenja za trgovce, omogućilo nam je da pružimo tvrtki Tropic najbolju moguću uslugu i softversko rješenje koje će podržati njihov budući rast.“

Mario Malinar, Business Development Manager u M.A.I. Trade

M.A.I. Trade, kao NCR-ov regionalni partner, kroz blisku suradnju s NCR-om brine o tome da kroz ovu implementaciju Tropic pruži optimalno kupovno iskustvo svojim kupcima.